Conocer personas chiriqui Www.clinicaoccidente.com citas en linea medellin 20 preguntas para conocer a un hombre Sat gob mx contacto citas paginas tramites por internet Grupos para solteros en monterrey Citas gratis quito Hombres solteros barcelona Como ligar varias mujeres Citas online rusas Conocer gente cercana app
Piensa que conocer gente es divertido La mayoría de los hombres ponen mucha presión sobre sí mismos al abordar a una mujer ya que van con el objetivo de obtener su número telefónico.. WeChat permite enviar mensajes, publicar opiniones, conocer gente, mandar dinero a amigos y usarla como billetera electrónica.

WeChat permite enviar mensajes, publicar opiniones, conocer gente, mandar dinero a amigos y usarla como billetera electrónica..

Más información Toggle navigation Red social para buscar pareja Recordar Login Facebook Recordar Contraseña Crear cuenta Buscar pareja Nicaragua en QueContactos Que fácil!. Lee estos consejos útiles para las citas por internet y podrás convertirte en la persona más ocupada de la cuadra en un dos por tres.. Este es mi caso: Tengo 7 años de comprometido con mi mujer y ella tuvo un ex-enamorado con el cual se encontró en abril del 2014 y tuvieron conversaciones vía facebook con insinuaciones para que estos se vuelvan a encontrar.cuando pedí explicaciones sobre la forma tan cariñosa de sus conversaciones e insinuaciones y sea sincera con su respuesta, solo recibí respuestas evasivas como: Estas celoso, eres un desconfiado,estas enfermo, que solo es un amigo, que estudiamos juntos entre otras cosas.tuvimos discusiones muy fuertes y me prometió que no volvería a pasar, cerramos el tema y le pedí más respeto y mucho más cuidado con el trato que se tiene con las personas porque estas pueden llevar a mal interpretaciones y van a seguir generando desconfianza (1ra vez) Pasó unos días y descubro que se había creado otras direcciones en facebook por el cual estuvo hablando con el mismo tipo, cuando pregunté porque lo había hecho ya que se notaba una clara intención de ocultarme sus conversaciones con él en especial y a pesar de que me dijo que ya no sucedería, me confesó que era un ex-enamorado pero que no iba a pasar nada con ese tipo y que me quede tranquilo en ese momento le pedí que terminara cualquier contacto con ese tipo porque la dirección y el sentido de las conversaciones que sostenían ya se esta desviando y ha esto se sumaba un obsequio que ella envió al tipo, se trataba del perfume que ella usa, esto ya fue sin vergüenza y hasta irrespetuoso..discutimos nuevamente sobre lo mismo y le exigí, que eso se terminara porque ese interés absurdo de su parte de continuar en contacto con este tipo no era si no la confirmación de que había otro interés y lo único que estaba provocando al estar en contacto con ese tipo era mi total y absoluta desconfianza.

Este es mi caso: Tengo 7 años de comprometido con mi mujer y ella tuvo un ex-enamorado con el cual se encontró en abril del 2014 y tuvieron conversaciones vía facebook con insinuaciones para que estos se vuelvan a encontrar.cuando pedí explicaciones sobre la forma tan cariñosa de sus conversaciones e insinuaciones y sea sincera con su respuesta, solo recibí respuestas evasivas como: Estas celoso, eres un desconfiado,estas enfermo, que solo es un amigo, que estudiamos juntos entre otras cosas.tuvimos discusiones muy fuertes y me prometió que no volvería a pasar, cerramos el tema y le pedí más respeto y mucho más cuidado con el trato que se tiene con las personas porque estas pueden llevar a mal interpretaciones y van a seguir generando desconfianza (1ra vez) Pasó unos días y descubro que se había creado otras direcciones en facebook por el cual estuvo hablando con el mismo tipo, cuando pregunté porque lo había hecho ya que se notaba una clara intención de ocultarme sus conversaciones con él en especial y a pesar de que me dijo que ya no sucedería, me confesó que era un ex-enamorado pero que no iba a pasar nada con ese tipo y que me quede tranquilo en ese momento le pedí que terminara cualquier contacto con ese tipo porque la dirección y el sentido de las conversaciones que sostenían ya se esta desviando y ha esto se sumaba un obsequio que ella envió al tipo, se trataba del perfume que ella usa, esto ya fue sin vergüenza y hasta irrespetuoso..discutimos nuevamente sobre lo mismo y le exigí, que eso se terminara porque ese interés absurdo de su parte de continuar en contacto con este tipo no era si no la confirmación de que había otro interés y lo único que estaba provocando al estar en contacto con ese tipo era mi total y absoluta desconfianza.. Barquisimeto > Lara > Venezuela Busco : chicas Para : ligar buscar pareja conocer gente amigos Mensaje Ver + fotos Ver perfil Chat solopara

Estamos tendo dificultades burocraticas para realizar o mercado de troco na Praza das Conchiñas.

Fixemos unha solicitude para facer o troco, que a tivemos que facer nese formato, no lugar de pedila como “Solicitude de licenza de reserva de espazo temporal de vía pública” porque esta, a pesar de ser a axeitada, negáronse a recollela na oficina de rexistro alegando que había que pagar primeiro as tasas, a pesar de que segundo a ordenanza correspondente: No están sujetas al pago aquellas reservas de carácter temporal del artículo 2 c) en las que la Resolución por la que se concede la autorización declare que la actividad seconsidera de interés público.

Por iso decidimos realizar unha reclamación, que tamén vos mostramos

No Comments Posted in: Troco

Por unha saida social da crise

A convocatoria do 25 de “ocupa o parlamento” puxo no centro a exixencia “Goberno Dimision”. Desde o 15m vimos decindo que “o problema non son as persoas, é o sistema”,… capitalista, e que non collen alternativas electorais nos marcos do sistema. Por iso, desde a Rede de Barrios e Vilas da Coruña do 15M temos a proposta dunha “saída social da crise”, desenvolvida nos 8 puntos aprobados na asemblea popular do 22 de maio do 2011.

As politicas da Xunta e os gobernos respostan aos obxectivos que desde Bruxelas e o BCE teñen para descargar os efectos da crise sobre a clase traballadora europea, sexa alema, francesa, grega, portuguesa, española ou galega, e que estan sendo contestados en toda Europea. O 26 S os gregos foron á Folga Xeral, a pobaocion traballadora portuguesa leva dias saíndo á rua,… Somos millons de traballadores/as, de cidadans europeos, os que rexeitamos estas politicas, para cando unha folga xeral europea?

Para enfrentar os recortes e axustes non chega un simple recambio nas institucions, que desde a monarquia estan implicadas na corrupcion, nos recortes e os axustes, na involucion democrática ou na recentralizacion do Estado. A crise non só é economica, é politica e social, e isto supon exixir a convocatoria duna Asemblea Constituínte na que o pobo teña posibilidade de decidir sobre o seu futuro.

A Rede de Barrios e Vilas do 15M non fia en promesas que nunca se cumplen, senon na autoorganizacion da clase traballadora e o pobo a través das asembleas populares de barrio, centro de traballo ou estudo, côa exixencia da derrogacion de todas as medidas adoptadas polo PPSOE desde o comezo da crise. A partir delo sera posible loitar porque a crise a pague quen a criou, os capitalistas.

Pola experiencia cos gobernos de ZP, da Xunta Bipartida (PSOE-BNG) ou da Xunta de Andalucia (PSOE-IU), só colle umha alternativa, a mobilizacion social unitaria, como camiño para garantir de que os planes son o servizo da poboacion traballadora e o pobo.

Goberne quen goberne, derrogacion das medidas de recorte e axuste

Por un plan de loita ate acabar co goberno do PP que inclúa a Folga Xeral

Unidade contra os plans dos gobernos e a Union Europea

No Comments Posted in: Comunicados, elecciones

Comunicado manifestación 19 de Xullo

Os sindicatos convocan conxuntamente o 19 de Xullo protestas contra os recortes anunciados polo goberno. A unidade nas loitas foi a reclamación principal que o 15M e o resto da cidadanía (así como a maioría das súas propias bases) lles fixo sempre a estas organizacións, fundamentais na defensa dos dereitos das personas traballadoras.
Seguimos a considerar que as protestas deben xurdir da xente e nas rúas, nos centros de estudio e de traballo, das bases dos sindicatos, e non de cúpulas directivas burocratizadas. Pero, con todo, dende a Rede de Barrios do 15M aplaudimos esta decisión de acudir xuntos a xornada do 19, e agardamos que sexa un punto de inflexión na organización da loita contra o expolio que o goberno de España e os poderes financieiros están a desatar sobre o pobo. Chamamos a toda a cidadanía a participar na manifestación que terá lugar o 19 de Xullo baixo o lema “Non ao saqueo do pobo. Hai que impedir que nos arruínen” ás 20:00 con saída da Praza da Palloza.

No Comments Posted in: Comunicados, Manifestacion

Troco en Agra

Este sábado 9 de xuño, como cada segundo sábado de mes en Agra hai un Mercadiño de Troco.

Daremos unha charla de Consumo Responsable, Decrecemento, Banco de Tempo e explicaremos o noso novo proxecto: hortas urbanas

No Comments Posted in: Agra del Orzán, Troco

1º Aniversario Asemblea de Monte Alto

O xoves 7, as 19:30 no campo de Marte celebraremos o aniversario da Asemblea de Monte Alto cunha asemblea facendo balance do sucedido este ano de loitas.

No Comments Posted in: Sin categoría

I Foro sobre a Débeda

O I FORO SOBRE A DÉBEDA terá lugar nas Torres de Santa Cruz (Oleiros – A Coruña) o vindeiro 9 de Xuño a partir das 10:30.

* ULTIMA HORA: O grupo do 15M denominado “Indignados en Cambre” non aproba este Foro polo que a Rede de Barrios e Vilas de A Coruña non aproba o acto.  En canto estea listo se cambiara o cartel. Aclarar que o grupo “Indignados en Cambre” non representa a todo o 15M de Cambre. xa que a “Asemblea de A Ría” tamen representa a parte do 15M de Cambre e esta si apoia o acto e todolos actos destinados a explicar as consecuencias de un rescate ainda que algun dos poñentes estean vinculados a asociacions de esquerdas

A idea deste Foro é a creación dun ambiente de debate que permita sumar visións sobre o problema da débeda e do déficit do Estado, e co tempo propoñer unha solución diferente da que as administracións está a asumir coma única vía posible.

Programa:

- Por qué o Estado contraeu esa débeda (Xabier Vence, Bernardo Valdés).

- Cómo afecta esta débeda a sectores clave na sociedade como sanidade, educación e servicios sociais en xeral, con especial atención á perspectiva de xénero (con membros de SOS SANIDADE, colectivos do ensino público,… )

- Xantar Popular.

- Debate aberto sobre as alternativas que ten a sociedade ante esta situación. A débeda do Estado pode ser considerada “débeda odiosa”?

2 Comments Posted in: actividades, charla temática

Manifestación contra a lei de estranxeria

O domingo 26 ás 18:00 manifestación partindo do campo de Marte contra a lei de estranxeria

image

No Comments Posted in: Manifestacion

Mercado de Troco en Monte Alto

O sábado de 12:00 a 14:00 no Campo de Marte de A Coruña terá lugar o mercadiño de troco que mensualmente se organiza en Monte Alto. Trae cousas en bo estado que xa non precises para trocar por outras.

image

No Comments Posted in: montealto, Troco

Concentración Sanidade

A sanidade pública, universal e gratuita depende de tí. Achegate a concentración no Obelisco no día 23 ás 20h

No Comments Posted in: concentración, sanidade, Sin categoría

Folga en educación

A educación é un dereito fundamental. Manifestación este martes as 20:00 na praza da palloza

image

1 Comment Posted in: educacion, Manifestacion