O proxecto xurdiu do grupo do 15M da Agra do Orzán, onde se aprobou por consenso na reunión do 5 de xuño.

Os primeiros pasos foron crear unha páxina de facebook que tivo un ascenso meteórico, xa que actualmente conta con mais de 200 seguidores: https://www.facebook.com/HortasUrbanasAgraDoOrzan

Tamén abrimos un correo hortasurbanasagra@gmail.com

A cabo dunha semana decidimos mercar un móbil para que a xente con dificultades tecnolóxicas puidese sumarse o proxecto de forma sencilla e pegar cartaces pola zona. O número é o 637 986 817

O día 19 de xuño tivemos a primeira reunión onde acudiron máis de 30 familias interesadas en ter unha horta.

 

 

 

Decidimos facer unha rolda de prensa que tivo lugar o día 27 de xuño ás 11:30 na zona, a estas alturas xa somos alrededor de 40 familias as interesadas en ter unha horta.

O seguinte paso será contactar co Concello.

 

 

6 Responses to “O percorrido”

  1. Ana Says:

    Espero que este proyecto no destruya Naturaleza y Vida… en esa zona hay cantidad de gatos, insectos, aves… Así es que confío en que no se toque nada, que la mano del hombre no haga estragos para el beneficio y diversión de unos pocos. Hace cosa de un mes vi desolada como en la zona de Los Marineros, pegado a la Ronda de Outeiro, se cargaron toda la vegetación salvajemente, sin contar con que hay pájaros con nidos, gatos con crías… Les habrán pasado la maquinaria por encima, ¿a cuántos cachorros de gato habrán matado? Mucha tontería, y poco respeto por la Naturaleza, es lo que veo yo. Vergonzoso no tomar ejemplo de otros lugares, donde conviven perfectamente animales y personas. Aquí ni hay respeto ni hay nada. Donde mete las narices el hombre blanco, se acaba con todo.

  2. Ana Says:

    Muy bien, muy bien, censurando comentarios!!!! Qué buen ejemplo dais!!!!

  3. admin Says:

    Hola Ana!
    Este blog está configurado para que los comentarios pasen por moderación y así evitar el spam. Si no se ha aprobado hasta ahora es porque los administradores de este blog nos dedicamos a esto de forma altruista, y aparte de ellos tenemos trabajos y una vida personal que atender. Antes de acusar de censura deberías asegurarte de ello, de lo contrario puedes quedar en evidencia. Aquí no se censura ninguna opinión que se exprese con respeto.
    Saludos

  4. María Says:

    Podes estar tranquila, a xente que apoia o proxecto cre na posibilidade de desenvolver unha actividade sustentábel, a todos os niveis; por suposto tendo en conta a natureza. Coñezo perfectamente a zona, asegúroche que unhas hortas non se cargaría “salvajemente” o contorno. Pola contra, axudaría a manter o espazo en bo estado, favoreceríase o contacto coa natureza… evitando así a degradación urbana e mellorando o medioambiente. Sinto que teñas unha visión tan catastrofista e destructiva, sobre algo que se sustenta sobre o respecto e a cooperación. Un saúdo.

  5. Lara Says:

    Ana,
    No comparto tu postura. Podría hacerte una lista interminable de beneficios que daría esta actividad (contacto y respeto por la naturaleza, colaboración, desarrollo de agricultura ecológica, aliviar la maltrecha economía de tantas y tantas familias que por desgracia se encuentran en paro…). La extensión del terreno es grande y hay espacio para huertas, gatos, pájaros y demás animales. No acabo de entender los beneficios de mantenerla como está (cubierta de maleza) para que así esté disponible para que edifiquen y especulen, que es lo que le falta a este barrio, más edificios ¿no?.
    Saludos

  6. Ana Says:

    Me parece que nadie ha entendido mi comentario… sólo he dicho que ESPERO que este proyecto NO ACABE CON LOS ANIMALES Y NATURALEZA que allí existen. Que ESPERO que para crear huertas NO SE DESTRUYA VIDA. Repito que he visto como maquinaria del (supongo) Ayuntamiento se ha cargado todo lo que allí había sin el mínimo cuidado, sólo espero que donde se van a crear las huertas no se haga lo mismo.

Leave a Reply